BOVICOOP

BOVICOOP-cooperativa agricolă de grad III

Dorința de evoluție, i-a determinat pe 5 membrii ai UNCST-BOVICOOP, să înființeze o nouă structură asociativă, cu rol economic și anume COOPERATIVA AGRICOLĂ de grad III- BOVICOOP, având ca și Președinte pe d-na Eva Frei. Cele 5 cooperative agricole care au pus baza unui viitor business în industria alimentară, sunt: Csengo Cooperativa Agricolă, Fermele de Nord Moldova Cooperativa Agricolă, Samus Lact Cooperativa Agricolă, Târnava Mare Cooperativa Agricolă și TimLactAgro Cooperativa Agricolă. 3 din cele 5 cooperative agricole, întregesc lanțul alimentar scurt, susținând ideea globalizată ”Farm to Fork”, iar celelalte 2 sunt în curs de implementare a secțiunii de procesare. 

Brandul național ”NATURLACT”, a apărut ca o necesitate a fermierilor asociați în cooperative. Pentru a putea devenii competitivi pe piața produselor alimentare, asocierea fermierilor mici și mijlocii este iminentă. Intrare pe piața națională și/sau internațională, este un proces costisitor, astfel că toate finanțele și cunoștințele membrilor asociați pot fi reunite într-un singur brand, care poartă numele de ”Naturlact”. Așa cum transmite și denumirea, obiectivele membrilor cooperatori, sunt acelea de a procesa materie primă, din sursă proprie, care să genereze produse naturale, calitative și sigure pentru consum. Competivitatea pe piața produselor alimentare este acerbă, însă având modelul marilor cooperative din Vest, considerăm că acestă cooperativă de grad III, va face posibil principiul general integralist al formei asociative, prin consumul național al produselor lactate provenite de la cooperative agricole din România, principiu general integralist al formei asociative. 
 

Obiective:

  • Înființarea unei economii circulare între cooperativele membre;
  • Înființarea a noi locuri de muncă;
  • Promovarea unui brand național al fermierilor asociați în cooperative;
  • Valorificarea materiilor prime ale mebrilor asociați;
  • Garantarea unor produse 100% naturale, produse/procesate/ambalate în România;
  • Certificarea într-un sistem de calitate internațional al produselor marcă proprie;
  • Extinderea conceptului de achiziții la comun, prin înființarea ”magazinului fermierului” la sediile tuturor cooperativelor;
  • Parteneriate naționale și internaționale;
     

Platformă de vânzare a bovinelor la comun

Vizitează site-ul nostru și răsfoiește ofertele noastre!